Wednesday, February 1

雜談.

- 慘!Submit DIK. SP06 BOOK 竟然滿左有成+千五人提交,有早知冇乞衣....下次記得一早記去....
- 字型狂熱愛好者John send黎既michael build 手畫 TypeFace poster...睇到我傻哂.......
- 今個星期要做好 Type TeeDesign交俾John,睇到michael build, Kenji...同其他設計師好精采Tee設計,我都要比心機!
- 早兩星期老雀搵貴公子講解佢既穩健投資學,聽落基金投資都唔錯,反正去左上海工作後係香港份薪水可以用黎投資,當儲蓄又好.....對於一向無視理財搵同駛就叻既我老雀理財建議同觀念對我好有幫助,至於點樣同物慾稅債對壘,我仲要努力努力......有時間可以睇下佢個鳥居投資學.....雖然真係好悶,不過係有用。

649build
Poster Design By MichaelBuild.
ONE OFF HAND DRAWN DESIGN BASED ON CONNER KILMER POEM FOR GRAPHIC POETRY BOOK.

No comments: