Wednesday, May 10

雛菊Daisy

daisy

番到黎香港即刻將所以未睇既戲已一日一部盡快睇哂,
係上海走時雛菊仲未上演,無奈等番到香港先睇,番到香港又差唔多落畫,最後要走到去天水圍百老匯先有。特登入到去天水圍睇,主要係俾面郭在容,全知賢,本身一向對無間道導演劉偉強式電影都冇乜感覺。
入場睇左三份一都叫可以接受,一貫郭在容橋段格局,導演想節奏走向韓式,一味識慢,但係冇意思咁慢.......果鏡全知賢靚又慢,果一刻講男主角好辛苦又慢......慢 原全唔係因為俾位觀眾思考,而只係時係候來來回回咁慢掃幾鏡.......本著入場睇韓式浪漫愛情片,經已冇諗過文藝呢隻字,點知越睇越似一部無間殺手片,除在阿姆斯特丹,全知賢都拍得好靚外,全片風格亳不統一,下半段故事更為堆砌而堆砌,堆砌殺手警員之間決鬥,牽強到搵殺手殺自己,為了結一段三角關係而堆砌悲劇愛情,無啦啦又揸支槍互指.......唉,我知啦,無間道導演呀嗎.......俗得驚人!臨尾鄭雨成復仇到姜大衛(點解要搵佢做?益自己友??!!)果段,我經已去到忍受唔住地步,屌左一聲......"不知所謂"....如果部戲係我一個人睇,我諗我走左。

我想問導演為乜要用郭在容?定係咪想用韓片節奏去拍一部無間港產片?係欣賞所以拍番部,定係覺得香港受所以拍呢?

有導演朋友講陳嘉上編劇等人收到雛菊故事後,大為不滿並將下半部大修改.....成為今日大家都滿意到爆既雛菊.....


多謝哂!!!

No comments: